Da li je moguće steći besprekorno obrazovanje u internacionalnim školama i vrtićima

Svaki roditelj želi uvek najbolje obrazovanje i vaspitanje za svoje dete, pa čak i kada je u pitanju izbor vrtića i osnovne škole.

Obrazovni program koji pokazuje dobre rezultate među učenicima i sastavljen je po svetskim standardima proširiće dečije vidike i obezbediti roditeljsku sigurnost. Kada su deca u stanju da usled kvalitetnog obrazovanja rešavaju složene zadatke, kreativno misle i idu u skladu sa tehnološkim inovacijama pokazujući sklonost ka stvaranju to je znak da su na dobrom obrazovnom putu. No, kakvu školu je zapravo dobro odabrati kako bi dete moglo maksimalno da napreduje kroz život?

Da li dati prednost privatnoj ili državnoj instituciji

U državnim vrtićima grupe su najčešće prevelike, a obrazovanje nije po savremenim standardima. Međutim, obrazovanje dece u elitnim privatnim vrtićima pruža mogućnost upliva u svet koji nema granice. Grupe su najčešće male, a program obuke obuhvata različite obrazovne metode, poput Montesorija. Inovativnost u radu, razvijanje veština i kreativnosti, koordinacije, potenciranje na emotivnoj inteligenciji, rušenje jezičkih barijera i podsticanje interakcije među decom – osnovni su motivi privatnih vrtića. Pored toga, u današnjici, važno je da dete uspešno savladava strane jezike još od malih nogu. Za svakog roditelja koji želi svom detetu da pruži višejezično obrazovanje internacionalne škole i vrtići će biti pun pogodak. 

Internacionalne škole i vrtići

Programi internacionalnih škola prilagođavaju se deci i pružaju mogućnost da se kod dece razvijaju određeni talenti i saznanja iz grafomotorike, kulture govora, matemačkih pojmova, muzičke nastave, sportskih i likovnih aktivnosti, srpskog jezika i drugih naučnih sadržaja. Čitava priča internacionalne škole je usmerena na kreativnost i integraciju jezika. Dodatne aktivnosti poput modeliranja, vršenja naučnih eksperimenata, plesa, sviranja instrumenta, dramskih sekcija, praktičnih veština, ličnog razvoja putem senzornih igara – stvorene su upravo u internacionalnim školama i vrtićima kako bi se strani jezik bolje naučio putem zanimljivosti i razvijanja određenih interesovanja. Internacionalne škole mogu u svom sastavu imati i vrtićku nastavu u kojoj koriste igre i pesme koje su usmerene na dvojezični razvoj govora. Učenje stranog jezika i njegovo aktivno korišćenje još od najranijeg uzrasta odskočna je daska za nastavak školovanja u osnovnom, srednjem i univerzitetskom obrazovanju u našoj ili stranoj zemlji. Praktični rad sa decom, kreativno okruženje, sklapanje međunarodnih poznanstava predstavljaju pravi polet za dalji život. Internacionalne škole najčešće tri puta sedmično organizuju potpunu nastavu na stranom jeziku, prilikom koje vaspitači i učitelji obučavaju dete za aktivno korišćenje jezika uz pomoć multimedijalne table, raznih zona za igranje i čitanje. Razlike u nacionalnim i kulturološkim segmentima u internacionalnim školama i vrtićima, pomoći će deci da slobobodno ruse barijere, grade fleksibilnost prema bilo čemu što je drugačije i sarađuju. Po uzoru na engleski obrazovni sistem, internacionalne škole u našoj zemlji imaju određeni standard i akreditovan program. 

Obrazovni tim u internacionalnim školama i vrtićima

Tim sastavljen od stručnjaka – vaspitača, učitelja, nastavnika stranih jezika, logopeda, psihologa je kreativni tim koji teži ka tome da maštu deteta na psihološkom i emotivnom nivou poboljša u produktivnost. Mladi, nasmejani, zabavni i profesionalni ljudi poštuju decu baveći se njihovim razvitkom potencijala za napredak. Ovi ljudi od najranijeg uzrasta potenciraju kod dece timski rad, samopouzdanje, mogućnost emotivne kontrole i besprekorno obrazovanje. 

 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *