10 najvažnijih stvari koje treba uraditi pre selidbe

Pripremaš se za selidbu? Otkrij 10 najvažnijih koraka koji će ti pomoći da olakšaš ovu tranziciju i uživaš u svom novom domu.

1. Napravi plan selidbe

Pre nego što uopšte počneš sa pakovanjem, važno je da napraviš detaljan plan selidbe. To uključuje odabir datuma selidbe, razmišljanje o vremenskim uslovima i organizovanje usluga selidbe ako na njih računaš. Planiranje pre selidbe pomaže ti da sve sagledaš i smanji rizik od zaboravljanja važnih koraka.

Ako poseduješ osetljive i glomazne predmete, kao što su muzički instrumenti, preporučuje se da unapred organizuješ profesionalan prevoz klavira. Ova usluga ne samo da štedi vreme, već i garantuje sigurnost skupocenih stvari tokom transporta.

Odredite datum

Odabir datuma selidbe može uticati na cenu usluga, kao i na tvoje opšte iskustvo. Pokušaj da izabereš dan koji nije vikend ili praznik, jer će tada usluge selidbe biti skuplje i prisutnija će biti gužva.

Organizuj usluge selidbe

Pružiće ti olakšanje ako organizuješ usluge selidbe unapred. Proveri preporuke, potraži recenzije online i željno pričekaj da se jave različite kompanije radi ponuda. Kada se odlučiš, rezerviši njihove usluge kako bi bio siguran da su dostupni na željeni datum.

2. Razvrstaj stvari

Jedna od najvažnijih stvari koju treba uraditi pre selidbe jeste razvrstavanje stvari koje želiš da poneseš sa sobom.

Držanje, doniranje i bacanje

KategorijaŠta uključuje
DržanjeStvari koje ćeš poneti u novi dom
DoniranjeStvari koje su u dobrom stanju, ali ih ne koristiš
BacanjeOštećene ili neupotrebljive stvari

3. Organizuj pakovanje

Kutije različitih veličina

Manje kutije za teže predmete, veće za laganije — tako se pakovanje olakšava i smanjuje rizik od povreda.

Obeležavanje kutija

Označavanje sadržaja svake kutije po prostoriji ili vrsti olakšava raspakivanje.

4. Obavesti ljude o selidbi

Obavesti poslodavca

Ukoliko se seliš zbog posla, obaveštenje poslodavcu olakšava logistiku i planiranje.

Obavesti prijatelje i porodicu

Pored informisanja, možeš računati i na njihovu pomoć i podršku.

5. Postavi obaveze za transfer usluga

Kontaktiraj dobavljače

Obavesti ih o datumu selidbe kako bi obezbedili kontinuitet u uslugama.

Postavi nove usluge

Naruči internet, kablovsku i druge servise za novu adresu unapred.

6. Pripremi svoj novi dom

Čišćenje

Osnovno ili dubinsko čišćenje čini prostor prijatnijim za useljenje.

Merenje prostora

Izmeri prostorije i dimenzije nameštaja pre unosa.

7. Pripremi kutiju za osnovne potrepštine

Šta uključiti

  • Toaletne potrepštine
  • Odevni set za prvi dan
  • Hrana i voda
  • Lekovi
  • Punjači i osnovna elektronika

8. Organizuj pomoć

Koga pozvati

Angažuj bliske prijatelje ili članove porodice za efikasniju selidbu.

Pungi

Osiguraj grickalice i piće za sve koji ti pomažu — mala pažnja, velika razlika.

9. Dodatna logistika

Parking

Proveri mogućnost rezervacije ili dostupnost parking mesta ispred objekta.

Liftovi i stepenice

Obavesti firmu za selidbu o uslovima prilaza i transporta unutar zgrade.

10. Uživaj u novom domu

Uređenje prostora

Personalizuj prostor i učini ga prijatnim za svakodnevni život.

Upuštanje u novosti

Istraži lokalnu zajednicu i otkrij nova mesta koja mogu postati deo tvoje rutine.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *