Kako da najbolje ispromovišete sebe i svoje poslovne usluge?

Čini se da je u današnje vreme više nego ikada ranije popularno da budete „sami svoje gazde“ odnosno da imate neki svoj biznis. Ipak, bez obzira na rasprostranjenost ovog „trenda“, ovo je mač sa dve oštrice – dok je sa jedne strane dobro da sami brinete o svojoj zaradi i poslovnom napretku, ono što je definitivno najteže jeste to kako se „probiti“, kako učiniti da posao „krene“ i  generalno, naterati ljude da se okrenu baš vama. Bez obzira na to da li vaša delatnost ima veze sa umetnošću, zanatstvom, politikom ili nečim sasvim četvrtim, jedna stvar je zajednička svim oblastima delanja – potrebno je ispromovisati sebe i svoje poslovne usluge.

Iskoristite moderno doba

Zahvaljujući digitalnoj revoluciji vidljivost svakog od nas je postala mnogo veća nego što je ikada bila. U zavisnosti od toga kojeg tipa je vaš „proizvod“ i sa kolikom budžetom raspolažete, uvek i bez mnogo problema možete da zakupite prostor u bilo kojem tipu medija i ostvarite fine rezultate. Ipak, ono što se pokazalo kao najefikasnijim iz iskustva mnogih jesu – društvene mreže. Ako imate biznis, ne smete da zaboravite da „otvorite“ profil n Facebook-u, Twitter-u ili Instagramu, a opet sve u zavisnosti od toga koja vam društvena mreža može najviše pomoći da dođete do svojih mušterija. Profil na nekoj društvenoj mreži može da bude odlična vizit karta (digitalna, naravno, pa vam štampa vizit karti skoro pa i nije potrebna, makar dok posao ne „krene“) jer ćete putem njega na najbolji način prezentovati svoje usluge, a uz malo budžeta i sami na svom profilu možete da napravite reklamu koja će potom „iskakati“ svima. Dakle, budite mudri i iskoristite sve što vam moderno doba nudi, naročito ukoliko to još uvek nije otkrila vaša konkurencija. 

Vizit karte su uvek dodatni plus u svetu biznisa

Naravno, šalili smo se kada smo rekli da vam štampa vizit karti neće biti potrebna ukoliko razvijete biznis i oglašavanje putem društvenih mreža. Bez obzira na ove novine, tu su i dalje neki ličniji kontakti sa (potencijalnim) mušterijama koje ne može ništa zameniti. Eto, na primer, kada je reč o samim vizit kartama, razmislite, zar nije profesionalno i nekako oduševljavajuće to da se upoznate sa nekim, pričate o poslu, a onda vam on da svoju vizit kartu kako biste ostali u kontaktu?

U nekim slučajevima, u zavisnosti od toga čime se bavite, vizit karta je odličan, a prilično sitan i jednostavan način da pokažete sagovorniku ko ste i šta ste, ali i ostanete u kontaktu za neku dalju saradnju. Ovaj detalj mnogo govori o vama kao preduzetniku, a još kada su vizit karte dizajnirane zanimljivo i drugačije, eto još jednog plusa – bićete zapamćeni. Jedna od firmi koja se specijalizovala za štampanje vizit karti jeste i Alfa štampa. Za više informacija pogledajte njihov sajt

Flajer predstavlja vaš sajt u malom

Opet u zavisnosti od toga čime se bavite, nije loša ideja i da odštampate flajere, naročito ukoliko promovišete takav vid usluge za koju je potreban cenovnik ili nešto više informacija koje se ne stavljaju na samu vizit kartu. Ovako, flajer predstavlja vaš sajt u malom, a koji nudi sve potrebne informacije o vama i vašim uslugama. Ono što je glavna prednost ovakvog načina oglašavanja je ta da vas prosto niko ne može zanemariti kada mu se nađete u poštanskom sandučetu. 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *