Kako da vaš flajer privuče što više novih klijenata?

Kako bi se povećao obim posla i atraktivnost preduzeća, koriste se različiti alati marketinga i metode komunikacija. Flajeri su važan faktor povećanja poznatosti na tržištu. Na papirima manjih dimenzija ispisuju se najorginalnije poruke, kreativne fotografije se nižu i na taj način privlače pogledi prolaznika.

Flajeri daju mogućnost za uspešno unapređivanje poslovnih aktivnosti. Koji nivo poboljšanja će se dostići, zavisi od kreativnosti i ideja za štampanje flajera.  U nastavku teksta izdvajamo ključne elemente koji se navode na papiru, za savremeno štampanje flajera, koji će se izdvajati od konkurencije i učiniti da vaši flajeri budu broj jedan.

Informacije o kontaktu najbitniji deo flajera

Flajeri su dobri ako vodite računa o bojama, ali su izrazito važne informacije koje se navode. Pored uloge da privuku pažnju, bitno je da pružaju najvažnije kontakte. Flajeri se najviše koriste kada je sezona za određenu vrstu biznisa, tako da bilo da prodajete zimsku opremu ili vaša online cvećara želi da privuče što više kupaca pred tradicionalne praznike, flajeri su i dalje veoma jak marketinški alat koji će pomoći vašem biznisu da se razvije. Obavezno je navesti adresu gde se organizacija nalazi, brojeve telefona, veb sajt, imejl adresu, pa i imena ključnih osoba, koje mogu učestvovati u uspostavljanju komunikacije i saradnje. Ovi podaci su veoma važni, pa je bitno pre nego što otpočnete štampanje flajera, više puta proveriti da li su navedeni svi podaci, kao i da li su u potpunosti tačni. Ukoliko nešto od toga izostane, teško je ostvariti kvalitetan kontakt i proces prodaje.

Upadljive boje i dezeni najboljih flajera

Boja flajera za koju se opredelite važna je za isticanje u velikom broju sličnih papira koji se dele na ulici ili ostavljaju u poštanskom sandučetu. Usklađivanje pozadine na papiru sa prepoznatljivim dizajnom kompanija, ostavlja jak utisak odličnog marketinga. Ono što razlikuje bolje od lošijih flajera između ostalog je i kombinacija boja. Flajeri se sve češće štampaju dvostrano, u različitim dimenzijama, pa postoji dosta slobodnog prostora za isticanje dezena. U gomili jednoličnih papira, pored drugih važnih elemenata, boje su način da učinite korak ispred konkurencije i ostanete zapamćeni na svakoj lokaciji.

Kreativni tekstovi privlače publiku

Današnja štampa flajera podrazumeva postavljanje i kreativnih tekstova na jednu od strana papira. To može biti kratka rečenica, ili više njih. Dobro je da budu unikatni, jedinstveni i prilagođeni delatnosti organizacije. Bilo da je istaknuta vizija, misija ili neka ideja za budućnost, tekstovi, pored boja i fotografija, veoma privlače pažnju. Može da bude oblikovan u vidu ponude proizvoda ili usluga, ili nekih drugih tajanstvenih pojmova, koji će pozvati osobe da posete internet stranicu, neku društvenu mrežu ili poslovni objekat. Zanimljivi slogani privlače poglede i stvaraju interesovanje za istraživanje o kompanijama, proizvodima, cenovnicima i slično. Zbog svega toga, tekstovi su danas neizostavni deo dobrog flajera.

Jedinstvene fotografije oživljavaju flajere

Fotografije su takođe važan element, koji imaju kvalitetni flajeri. Što su neuobičajnije, to su privlačnije korisnicima. Mogu da se izrade u skladu sa delatnosti kompanija, ili da budu opšte prirode. Pored toga, to može da bude fotografija glavnog proizvoda, brendova, izgleda poslovnih objekata, ili druge vrste koje mogu pozivati na saradnju, kupovinu i generalno upoznavanje organizacije i njene delatnosti. Pored dizajna i teme fotografija, važan je i kvalitet izrade. Štampa flajera podrazumeva najsavremenije tehnologije, koje će nacrt ideja, izgleda strana i fotografija, verodostojno preneti na papir.

Dodatni ključni podaci su danas obavezni

Pored svih navedenih elemenata, postoje i neki dodatni čije prisustvo na flajerima daje dodatni identitet i kvalitet. Na primer, linkovi ka internet prezentacijama, društvenim mrežama ili drugim stranicama, važni su za savremene komunikacije, koje se sve više odvijaju elektronskim putem. Takođe, posebno kod novih organizacija, iscrtavaju se mape poslovnih prostora i objekata, sa naznačenim načinom dolaska adekvatnim prevozima, parkinzima i slično. Uz to, navode se i određeni grafikoni u skladu sa mogućnostima, koji odlično zamenjuju brojčano izražavanje.

Štampa flajera danas se realizuje najsavremenijim tehnologijama. To pruža mogućnost da svaki štampani primerak bude savršen, baš prema zamisli stručnjaka. Postojanje navedenih elemenata podrazumeva se na kvalitetnim, jedinstvenim i kreativnim flajerima, koji daju prednost u odnosu na konkurente, i pružaju pomoć u unapređivanju poslovanja.

 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *