Kako se marketing menjao tokom vremena?

Jasno je da veliki uticaj na potrošače ima dobra marketinška kampanja. A dobro je poznato i da posebne efekte ima štampa na tekstilu. Iako je nastala pre više od nekoliko milenijuma, ova vrsta marketinga i danas se i te kako koristi, ali se njen oblik do današnjeg dana znatno izmenio. U praistorijskom dobu odeća se bojila bojama iz prirode i tako se zapravo počelo sa reklamiranjem, a danas su se sa razvojem moderne tehnologije znatno promenili način i oblici reklamiranja.

Ako se za primer uzme štampa na tekstilu, onda kompanije imaju mnogo opcija i nekada baš i nije lako odabrati adekvatni materijal, boju ili štampu. Danas su u ponudi brojni dezeni, motivi i oblici, a pošto je boja postojana i lako se aplikuje, tzv. hodajućih reklama ima svuda.

Međutim, nije samo hodajuće reklame svuda, već gde god da se okrenete primetan je neki oblik marketinga. Tako su, recimo svuda oko nas brojne reklamni bilbordi, flajeri, plakati, a da mi to ni ne primećujemo. Sve se čini samo da se stigne do kupaca. Ali, pošto su mogućnosti za reklamu brojne, onda kompanije traže korak više ne bi li baš oni privukli pažnju potrošača, jer je u biznisu vreme novac, a svaki potrošać je važan. Da bi se istakle na tržištu i izdvojile u odnosu na konkurenciju, kompanije se utrkuju da se što bolje predstave, da izgrade što bolji imidž i da se tako nametnu. A uz dobru i kvalitetnu reklamu, sigurno je zagarantovan uspeh.

Backwall paravani – reklama koju će svi primetiti!

Kada reklama mora brzo da se postavi, kada želite da se predstavite na nekoj manifestaciji ili događaju i kada hoćete da pošaljete jasnu poruku i potrošačima i budućim poslovnim partnerima onda je najbolji način da to uradite pomoću backwall paravana. Odlično su kreativno i idejno mobilno rešenje, jer mogu da posluže za zatvaranje i pregrađivanje prostora, a odlično se uklapaju u tzv. “opan space” i druge prostore.

Same kompanije biraju kojih veličina će biti backwall paravani, a njegova osnova jeste blind drveni ram koji služi kako bi se razvuklo platno koje je u punom koloru.

Digitalna štampa velikih formata

Danas postoje brojni tekstilni reklamni proizvodi u različitim dimenzijama. Mali, veliki format, jednobojni ili šareni motivi, neobični dizajn i različiti dezeni lako su dostupni, a kompanije moraju da odluče kakvo kreativno rešenje žele. Satnski, tekstili ili baneri od poliestera posebno su danas traženi, a ako se kombinuju različiti materijali onda može da se kreira veliki broj reklamnih proizvoda.

Ukoliko planirate team building u prirodi eto prave prilike da se poruče reklamni brendirani satori. Kecelje sa logom firme, jastuci, torbe, pa i paravani lako se pripremaju, jedino je pitanje kakvu poruku želite da pošaljete potencijalnim klijentima.

Preduzeća čija je osnovna ponuda digitalna štampa u velikom format prilagođavaju se potrebama kompanija, pa sada nude mnogo veći broj usluga nego što je to ranije bilo. Osim različitih materijala, dostupne su i različite tehnike štampanja da bi se što pre privukla pažnja kupaca i na najbolji način predstavila kompanija. Zato se često i preporučuju backwall paravani kao odlična reklama.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *