Kako uniformisani radnici doprinose razvoju brenda?
U vreme industrijske revolucije pojavio se marketing prvi put i njegov razvoj je započeo u Velikoj Britaniji negde oko 1750. godine. Na američkom kontinentu sa razvojem marketinga krenulo je nakon nekih osam decenija, a i u Nemačkoj se o marketingu nije govorio pre 1830. godine. Zbog proširivanja tržišta i ogromne tražnje, poslovni sistemu su tražili načine kako svoju robu da plasiraju na nova tržišta i kako da se brže brend razvija. Zato se došlo do rešenja koji se učinio prihvatljivim svima.
Počelo se sa promotivnim aktivnostima i reklamiranjem robe kako bi što pre proizvodi stigli do kupaca. Počelo se uniformisanjem radnika kako bi se brend brže primetio. Počela je da se proizvodi promotivna odeća i tako je i nastao marketing. Glavni faktori koji su uticali na razvoj marketinga su:
- Povećanje ponude na tržištu i obima roba;
- Stvaranje veće konkurencije;
- Stvaranje novih proizvoda;
- Povećanje primanja potrošača;
- Razvijanje biznisa i globalizacija proizvodnje.
Reklamni materijal je ključ savremenog poslovanja!
Danas živimo u kapitalističkom dobu gde je za svakog preduzetnika glavni cilj uvećanje kapitala i ostvarivanje profita. U ovakvom sistemu, subjekti traže različite načine kako da stignu do svojih kupaca. Rast proizvodnje, plasiranje novih linija proizvoda i pridobijanje korisnika osnovni cilj su svakog ozbiljnog preduzeća. Međutim, da bi se poslovanje pospešilo neophodne su i određene promocije i unikatan reklamni materijal.
Dobiti od promocije mogu biti višestruke, a uz pomoć reklamnog materijala razvija se i jača brend i dopire se do većeg broja potrošača. Svaka kompanija kreira vrednosti koje bi trebalo da zainteresuju javnost. Iako je cilj svakog preduzeća da ostvari veću zaradu, probije se na tržištu i proširi svoje poslovanje, ipak u vremenu kada su reklame na sve strane nije dovoljno samo imati kvalitetan proizvod. On jeste presudan, ali da bi se do kupaca stiglo neophodno je baviti se i promocijom.
Vrste promotivnih aktivnosti
Bez obzira kojim biznisom se bavite, neophodno je da se skrene pažnja potrošača na vaše usluge. Kada želite da privučete stare, a želite da pridobijete nove klijente, onda morate promovisati svoje proizvode i usluge na pravi način. Naravno, od ponude i zavisi sama promocija.
Osim znanja o biznisu kojim se bavite trebalo bi da se pozabavite i ciljnom grupom. Da bi kupci znali da postojite, morate da izaberete najbolju strategiju za promociju. Neka strategija će vam bolje odgovarati od druge, a neka će biti neefikasna, zato se posavetujte koja je najbolja strategija za vaše poslovanje.
Postoje različite vrste promotivnih aktivnosti. Reč je o:
- Sponzorisanim događajima i takmičenjima;
- Davanju proizvoda;
- Promociji na mestu prodaje i u samim objektima, restoranima, kafićima, klubovima;
- Dobrotvornim svrhama i društvenoj odgovornosti;
- Postprodajnom kontaktiranju kupaca;
- Brendiranim poslovnim poklonima.
Brendirani poslovni pokloni
Danas se najčešće saradnicima i klijentima daju brendirani poslovni pokloni. Ukoliko vam je preskupo da stalno darujete neki poklon iz svog asortimana proizvoda, onda je predmet sa logom firme odlična alternativa.
Na taj način će vaš logo biti primećen, a nikada se ne zna kome će za oko da zapadne. Zanimljivo je da osim hemijskih olovaka, upaljača, privezaka i rokovnika, sve značajnije mesto među korporativnim poklonima zauzimaju sve štampe na tekstilu. Naime, reklamne polo majice i reklamni kačketi su sve traženiji, a sa razvojem savremene tehnologije i štampe sada je moguće obezbeiti zaposlenima i reklamne košilje, jakne, ali i prsluke i dukseve, kao i pantalone i kabanice sa logom firme.
Važno je da ovi predmeti budu upotrebljivi, jer će ih zaposleni ili klijenti odneti kući i tamo ih koristiti. Naravno, ne morate ove poklone da darujete samo ljudima koje poznajete, već možete da ih delite i potrošačima. Naime, ako neki potrošač pazari robu u vrednosti od nekoliko hiljada dinara, odličan marketinški trik jeste poklon reklamna polo majica ili reklamni kačket sa imenom vašeg preduzeća. Neka vaš poklon bude funkcionalna i privlačan kako ne bi završio u smeću.
Hodajuća reklama na nekom događaju jesu reklamne polo majice!
Planinarenje, trke, mataroni, utakmice i slični događaji odlična su prilika za širenje sopstvenog brenda. Na taj način možete promovisati ne samo svoje preduzeće tokom određene manifestacije, već i kasnije, pošto će svaki klijent ili zaposleni zadržati majicu na kojoj se nalazi logo firme. Za redovne team building-e u prirodi ili trke biciklista reklamna polo majica i reklamni kačketi su idealni. U svakom slučaju, vi imate cilj, a to je da se za vašu firmu i proizvode koje nudite što više ljudi zainteresuje.
Uvek birajte događaje na kojima možete da poklonite reklamne polo majice, jer su oni odlična prilika za promociju firme, proizvoda ili usluga. To je bio slučaj sa, npr. Beogradskim maratonom čiji sponzori svim svojim takmičarima nude na poklon majice, koje kasnije mogu da zadrže i da ih koriste u svakodnevnom životu.
Ako ste mislili da se štampa na tekstilu ne isplati, ovi događaji su prava prilika da s razuverite. Vaš promotivni materijal biće upamćen, a ako imate originalno i jedninstveno kreativno rešenje za logo, sigurni smo da će vas mnogi potencijalni klijenti zapamtiti. Danas je posebno aktuelna štampa na košulji, pa pojedina preduzeća, posebno ona koja se isključivo bave ugostiteljstvom, žele svojim zaposlenima da daju određene uniforme.
Uniformisani radnici – pravi način da se vaš brend primeti!
Odličan način da pošaljete svoju reklamnu poruku jesu uniformisani radnici. Uvek negde ostane na pameti zanimljiv logo koji se nalazi na majici ili kačketu, pa se zato sve više kompanija odlučuje za štampu na košulji, kačketu ili majici.
Doduše, najbolja reklama jesu uniformisani radnici u ugostiteljskim objektima. Kada zaposleni nose reklamne polo majice ili košulje koje sadrže logo kompanije, pre će ih zapaziti klijenti, a pritom će brend jačati.
Štampa na košulji – prilika koja se brzo zapamti!
Davno je Henri Ford rekao da ako se brend ne vidi na tržištu, onda se ni firma ne vidi, ne postoji, E pa, ni danas se stvari nisu mnogo promenile. Važno je da brend bude vidljiv i upečatljiv, a posebno u poslovnim krugovima gde je konkurencija nemilordna. Reklamne košulje i pantalone odličan su dres kod u restoranima ili hotelima gde će biti istaknuto ime firme kako bi se privukla pažnja korisnika i poslovnih partnera.
Takođe, ovaj reklamni tekstil je veoma funkcionalan, pa ako se razmišljate da li da ga nabavite, imajte nekoliko stvari na umu. Odredite odgovarajuće veličine, izaberite adekvatnu boju i materijale od kojih će biti pantalone i košulje proizvedeni.
I ne zaboravite, samo vidljiv brend doprinosi rastu poslovanja jednog preduzeća.
Reklamni kačketi – za sve i za svakoga!
Možda vašu firmu primeti neko zahvaljujući reklamnom kačketu. Ako želite da vam bend bude poznat i prepoznatljiv širom naše zemlje, oda je pravo vreme da osmislite kreativno rešenje za nove reklamne aksesoare. Izbor je veliki, modeli su brojni, a od vas zavisi da li ćete kačkete nabaviti samo za zaposene ili ćete ih pripremiti samo za određeni događaj ili pak će oni biti deo korporativnog poklona za poslovne partnere. Akcijska ponuda ili promotivna kampanja za neki proizvod ili uslugu odlična su prilika kada možete da darujete reklamne kačkete.
Njih nose sve generacije, a reklmani kačketi se odlično uklapaju u promotivnu garderobu za pojedine korporativne proslave, skupove ili zabave. Veoma su korisni i lagani, pa se mogu štampati u veikim količinama, jer nije potrebno mnogo mesta za njihovo skladištenje.
Ako do sada niste razmišljali o ovoj vrsti promotivne garderobe, onda je vreme da počnete. Lako se kombinuju sa ostalom odećom, a ne treba vam mnogo ulaganja da biste dobili ovaj odličan promotivni aksesoar.
Ukoliko želite da se vam brend još bolje primeti, onda znate šta vam je činiti!