Promotivni materijal za uspešnu godinu
Svakom poslodavcu je bitno da se dokaže i ima što veći broj kupaca. Naravno da poverenje kupaca nećete zadobiti samo poklonima, ali svakako na ovaj način možete steći njihovu naklonost. Praznici su idealno vreme za poklone, ali vodite računa da to ne bude samo kada je Nova godina, već i za druge bitne praznike u toku godine. Reklamni materijal neće vas puno koštati, a svakako će doprineti vašem uspešnom poslovanju.
Kako poslodavac da izabere adekvatan promotivni materijal?
Verovatno se pitate kako odabrati reklalmni materijal koji može da zadovolji očekivanja kupaca. Veoma je široka ponuda promotivnog materijala i iz toga razloga poslodavac se često obraća proizvođačima čija je specijalnost promotivni materijal. Veoma je bitno da poslodavac odredi cilj izrade promotivnog materijala i odredi ciljnu grupu ko treba da dobije poklon. Ciljna grupa mogu biti zaposleni u firmi, poslovni klijenti. Vrste promotivnog materijala su zaista raznovrsne. Rokovnici za poklon su na primer odličan način da obradujete svoje zaposlene i klijente, kao i šolje, privesci, kalendari, kišobrani, kancelarijski materijal itd. Ono što je isto bitno poslodavac treba da odredi budžet za reklamni materijal. Svakako treba da prihvati činjenicu da reklamni materijal nije trošak već ulaganje i neophodno je da se nađe neki balans između uloženog i dobijenog. Svakako, proizvođači reklamnog materijala su tu da vam pomognu sa izborom, jer ni njima nije cilj da reklamni materijal bude negde u magacinu i da ga niko ne vidi.
Na vreme pripremite promotivni materijal
Vodite računa da sa porudžbinom reklamnog materijala ne zakasnite, jer su gužve pred praznike velike. Tako da već krajem leta razmislite šta želite i koliko da poručite i obavestite o tome proizvođače reklamnog materijala. Svakako na količinu možete dobiti i popust, a vaši kupci na vreme poklon. Promotivni materijal mogu biti razni predmeti kao što smo već spomenuli pa razmislite i o tome šta bi najviše obradovalo vaše klijente i zaposlene.
Neobičan promotivni materjial
Kačketi i kape su istovremeno neobičan, a i veoma koristan reklamni materijal. Oba pola mogu da koriste kao i svi uzrasti. Takođe na kačketu ili kapi može da stoji logo vaše firme ili neka poruka. Poželjno je da kačketi i kape budu malo jačih boja, a da vaš logo bude kontraste boje, kako bi privukli pažnju. Zidni satovi predstavljaju neizostavni deo u kući i poslovnim objektima i mogu poslužiti kao veoma uočljiv reklamni materijal. Mogu biti različitih boja, dizajna, sa različitim funkcijama, ali isto tako u okviru sata treba da stoji logo vaše firme i neki kontakt telefon. Ako želite promotivni materijal koji ima praktičnu namenu, onda su to torbe i koferi. Obavezno stavite vaš logo na ovaj divan i fukcionalan promotivni materijal. Svakako da je ova vrsta promotivnog materijiala malo skuplja i da sigurno to ne možete svim kupcima poklanjati, ali je idealan poklon za poslovne partnere.
Postoji i jeftiniji i klasičniji reklamni materijal, koji svi poslodavci primenjuju poput olovaka, upaljača, kalendara. Svakako i takav poklon ne treba zanemarivati, jer i na taj način poslodavac misli na svoje kupce. Ne mora da bude skupocen poklon, dovoljno je da bude simboličan i u pravo vreme. Svakako svaki promotivni materijal treba da sadrži podatke o onome koga reklamira kako bi drugi primetili i postali novi kupci. Pored novogodišnjih poklona, možete organizovati i neke uskršnje ili u toku leta. Bitno je da se setite svojih kupaca više dana u toku godine, a ne samo za Novu godinu.