Trikovi kako da privučete pažnju potencijalnih klijenata

U dobu modernih tehnologija na prvi pogled deluje da je lako promovisati svoju firmu. Međutim, upravo moderne tehnologije mogu povećati „vidljivost“ i konkrentnih firmi i na taj način negativno uticati na vaše poslovanje. Sa druge strane, ustaljeni oblici reklame poput promo materijala i dalje pokazuju dobre efekte za privlačenje klijenata. Zato ukoliko nemate dobre ideje za promotivni materijal, angažujte štamparije koje će odraditi taj deo posla umesto vas.

Zašto je promotivni materijal važan za svaku firmu

Iako na prvi pogled promotivni materijal predstavlja uzaludno trošenje novca, to je daleko od istine. Naime, pametnim ulaganjem u ovaj vid promocije firme možete povećati broj klijenata, a samim tim i unaprediti poslovanje. Ono što je glavna prednost promotivnog materijala jeste njegova relativno niska cena. Naime, cilj promo meterijala jeste da on dospe do što većeg broja potencijalnih klijenata. Na taj način se povećava šansa da neko primet logo vaše firme na promo materijalu i kontaktira vas. Naravno, vrsta promotivnog materijala zavisi i od delatnosti kojom se bavite. Pojedine specijalizovane štamparije mogu vam osmisliti i preporučiti određene predmete na kojima će se naći logo i naziv firme, a koji će sami asocirati delatnost kojom se bavite.

Jedinstveni promo materijali

Ukoliko želite da budete prepoznatljivi na tržištu, stručnjaci preporučuju da obezbedite kreativne i jedinstvene predmete na kojima će se nalaziti naziv i logo vaše firme, ali i kontakt telefon i mail adresa. Ovakvim promotivnim materijalima povećaćete šansu da vas potencijalni klijenti zapaze. Ukoliko nemate ideju koji bi to predmeti mogli da budu interesantni za klijente, možete se konsultovati sa stručnjacima. Naime, danas u srpskim štamparijama postoje one koje se bave i kreativnim delom posla, odnosno osmišljavanjem promotivnog materijala, uklapanjem boja materijala, itd. i štampanjem istog. Neka od ideja za npr. izdavačke kuće mogu biti privesci u obliku knjige. Ili ukoliko se npr. bavite preradom drveta možete napravite notese čije će korice biti drvene, ili podsećati na drvo. Naravno, cena ovakvog materijala ume da bude nešto veća u odnosu na klasičnije primere promo materijala. Iz tog razloga se preporučuje da razvijete strategiju. Ukoliko idete na specijalizovane skupove, sajmove, kongrese, itd. obezbedite dovoljno ovog upečatljivog promo matrijala. Na taj način ćete uštedeti novac, a povećaćete šansu da budete primećeni.

Univerzalni promo materijali

Bez obzira što je jedinstveni promo materijal nešto o čemu bi trebalo da razmislite kako bi ste bolje brendirali firmu, i univerzalni promotivni materijal može u velikoj meri pomoći u reklami. Pođite o sebe. Sigurno bi vam se dopalo da vam neko pokloni kišobran, notes, bloklčiće, hemijske, itd. Svi ovi predmeti imaju široku primenu u svakodnevnom životu. Samim tim, možda upravo vaš logo zapadne za oko nekom prolazniku koji prolazi pored kišobrana sa nazivom vaše firme. Međutim, da biste uspeli da privučete pažnju većeg broja ljudi važno je da u dogovoru sa stručnjacima odaberete predmete određene boje koje će se uklapati sa bojama i logom vaše firme i isticati ga. Kao što smo već naveli, danas možete pronaći štamparije koje vam u čitavom ovom procesu mogu pomoći.

Cena angažovanja štamparije

Postoji širok asortiman usluga koje štamparije nude u okviru dela za promotivni materijal. Samim tim i cena angažovanja zavisi od mnogih faktora. Pre svega, postoji opcija da donesete predmete i da štamparija uradi samo štampu na njima. Ovakva opcija je najjeftinija. Zatim, postoji mogućnost da sami odaberete predmete za promo materijal iz štamparije na kojima će biti odštampani naziv i logo vaše firme. I na kraju imate mogućnost da angažujete i kreativni tim štamparije koji će samo za vas dizajnirati promotivni materijal.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *