Najisplativija investicija: Pogledajte šta Vam može doneti SEO optimizacija sajta

Već je odavno poznato da je za razvijanje uspešnog biznisa danas neophodno prisustvo na internetu. Nekada su se poslovi reklamirali u komercijalnim medijima, novinama, na radiju na televiziji i na taj način su potencijalni klijenti tražili sve potrebne informacije. Danas svaki potencijalni klijent/kupac pre kupovine sve informacije traži na internetu, a često na taj način obavlja kupovinu pa je jasno zbog čega se svi vlasnici firmi još na početku poslovanja odlučuju da naprave sajt kako bi privukli nove klijente. Međutim, samo postojanje sajta nije dovoljno, već je neophodno da on bude vidljiv, odnosno, da bude dobro pozicioniran na pretraživaču. Upravo to se postiže SEO optimizacijom sajta. 

Šta je SEO optimizacija?

SEO optimizacija sajta je čitav niz aktivnosti koji dovode to toga da sajt bude dobro pozicioniran na pretraživaču i da se lakše došlo do potencijalnih klijenata. Ovaj proces obuhvata analitiku niše, on site SEO, off site SEO, link building, kreiranje social signala i kreiranje novih sadržaja za sajt. Ceo ovaj proces je posao za više ljudi i neophodno je da se angažuje SEO agencija koja ima čitav tim stručnjaka koji će raditi na projektu i da bi SEO optimizacija bila uspešna.

Koje benefite donosi SEO optimizacija?

Već smo pomenuli da je SEO optimizacija neophodna kako bi se novi ili već postojeći sajt bolje pozcionirali na pretraživaču. U praksi to znači da, ako se, na primer, bavite proizvodnjom ili prodajom dečije garderobe, kada potencijalni klijent ukuca određenu ključnu reč ili frazu, na primer „jakne za zimu“ ili „dečije jakne“, Vaša web stranica treba da bude u vrhu pretrage. 

Kada se dođe do te pozicije povećaće se poseta sajtu i, što je najvažnije, ljudi koji će posećivati sajt biće oni kojima je potreban proizvod koji nudite, dakle potencijalni kupci. Samim tim će rasti i broj upita i kupovina proizvoda i Vaše poslovanje će rasti i širiti se i neće biti ograničeno samo na lokal, već ćete moći da poslujete na nivou cele zemlje. Kada do ovoga dođe to znači da je SEO optimizacija bila uspešna. A da se to i desi, neophodno je da angazijete kvalitetnu SEO agenciju u Beogradu.

Kako izgleda optimizacija sajta?

SEO optimizacija počinje analitikom niše, odnosno istraživanjem ključnih reči i fraza koje korisnici interneta najčešće koriste za pretragu proizvoda koje Vi nudite („dečije jakne“, „jakne za devojčice“, „jakne za dečake“…). To je osnova po kojoj se kasnije pravi dalji plan i strategija.

Zatim sledi On site optimizacija sadržaja. To je uređivanje sadržaja na sajtu, dodavanje tagova, kreiranje sadržaja (opisi kategorija i proizvoda) koji zadovoljava SEO standarde. Posle toga sledi uređivaje svih slika i provera tehničkih detalja i celokupnog vizuelnog izgleda, a sve u cilju da se posetioci sajta i zadrže na njemu, pronađu sve neophodne informacije i na kraju kupe proizvod. Off site optimizacija podrazumeva link building i kreiranje social signala. 

Optimizacija već postojećeg sajta

SEO optimizacija definitivno može da se radi na sajtu koji već postoji, ali je procedura malo drugačija. Potrebno je uraditi analitiku ključnih reči, a zatim proveriti u kom stanju se sajt trenutno nalazi i uvideti koje programske i sadržajne korekcije je potrebno izvršiti na sajtu. 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *