10 razloga zašto je vašem biznisu potreban web sajt

U digitalnom svetu web sajt je važan za svako poslovanje. Ako imate preduzeće, a nemate sajt, verovatno propuštate brojne poslovne prilike, jer se sajt može koristiti za ostvarivanje različitih marketinških strategija koje će vam pomoći da razvijete vaš biznis.
Oglašavanje na Internetu ima mnogo širi doseg od bilo kog drugog oblika oglašavanja. Vaš sajt je online portfolio vaše firme. Možete da promovišete svoje poslovanje na Internetu putem društvenih mreža, foruma i PPC reklamnih programa.
Web sajt i strategija prisustva na Internetu pomažu vam da bolje “prodate” svoje poslovanje. Sajt je važan jer pomaže izgradnji kredibiliteta preduzeća. Još jedna važna stvar je da vam sajt pruža kapacitet da zastupate vaše klijente, da steknu utisak da se mogu osloniti na vas, a pritom sajt može sadržati svedočenja i činjenice koje podržavaju te mogućnosti.
Postoje i mnogi drugi faktori zašto je posedovanje sajta važno za vaše preduzeće i zbog čega bi izrada sajtova trebalo da bude tema kojoj ćete se ozbiljno posvetiti još danas.
Vaši klijenti očekuju da ozbiljna firma poseduje web sajt
Vaši klijenti očekuju da imate sajt na kojem će saznati više o vašem poslu. Kao takav, za vas, vaš sajt može pomoći u izgradnji vašeg poslovanja, povećati vrednost brenda, povećati angažman korisnika i ciljnu publiku, kao i preneti snažne marketinške poruke. Razmislite, vaš sajt šalje vašu marketinšku poruku 24 sata dnevno, 365 dana u godini! Osim webshop sajtova, mnogi profesionalni sajtovi zasnovani su na informacijama i pokušavaju da odgovore na sva pitanja svojih (slučajnih ili namernih) posetilaca.
Uštedite vlastito i vreme vaših kupaca pre i tokom kupovine
Sajtovi obično pružaju adrese i uputstva u vidu mapa, kako bi posetioci lakše mogli da pronađu fizičku lokaciju prodavnice ili kancelarije firme. U današnje vreme ljudi su zaposleni i pametni. Nemaju vremena za odlazak u prodavnicu. Pretražuju Internet da bi saznali ono što ih zanima o proizvodu ili usluzi, pre nego što izvrše kupovinu. Na taj način mogu saznati sve o brendu, karakteristikama, ceni, veličini, boji – putem vašeg sajta oni štede i sopstveno i vaše vreme.
Kada pružite dobru uslugu ili proizvod, priča “od usta do usta” može proširiti vaše poslovanje. Sajt ne samo da daje kredibilitet, već i pomaže da se stvori pozitivan utisak da je vaša firma veća i uspešnija. Jedna od sjajnih stvari na Internetu je da veličina vaše firme nije bitna.
Uvek ste na raspolaganju vašim klijentima
Sajtovi su važniji za mala preduzeća, jer su uvek na raspolaganju vašim klijentima da vam pomognu dok kupuju online. Kao rezultat toga, vaši klijenti i potencijalni kupci mogu posetiti vaš sajt kako bi saznali o vašim novim i predstojećim proizvodima i uslugama koji im odgovaraju.
Postoji mnogo marketinških strategija koje možete koristiti za oglašavanje i plasman vašeg poslovanja. Sve strategije online marketinga su se pokazale efikasnim. Koju ćete izabrati zavisi od vrste posla kojim se bavite. Još jedna važnost web sajta je da vam pomaže da izgradite svoje preduzeće kao brend. Zapravo, današnji potrošači očekuju online prisustvo ozbiljnih vlasnika preduzeća.
Pokažite šta nudite na pravi način
Može se pretpostaviti da je sajt prva interakcija vaše ciljne publike sa vašim brendom. Način na koji postavljate vaše poslovanje je u potpunosti pod vašom kontrolom. Ne samo da možete prikazati vašu ponudu, već možete i pružiti kratke video vodiče ili PDF uputstva za preuzimanje. Možete istaknuti vaše nagrade, svedočanstva i sve karakteristike koje mogu rešiti probleme vaših posetilaca. Ovo povećava vreme koje vaši klijenti provode na sajtu i može uticati na njihovu odluku da vas kontaktiraju.
Sajtovi pomažu povećanju kredibiliteta vašeg poslovanja
Dobro osmišljen, informativan i ažuriran sajt povećaće kredibilitet vašeg poslovanja i ojačati vaš brend. Ako želite da vaša firma postigne uspeh na savremenom tržištu, morate imati profesionalan web sajt. Bilo koja vrsta komunikacije, sadržaja ili oglasa koje postavite na Internet će potrošača vratiti na vaš sajt.
Uspostavite online prisustvo i omogućite klijentima da vas lako kontaktiraju
Postoji više od milijardu sajtova širom sveta – tačnije, taj broj je bliži 2 milijarde (iako je aktivno “samo” 400 miliona web sajtova). Danas ljudi žele sve u svojim rukama u udobnosti sopstvenog doma, a mnogi ljudi danonoćno pretražuju i pronalaze svoje domove i poslove na internetu.
Sve više preduzeća dolazi na internet, a svoje proizvode i usluge prodaje i online. Presence Online prisustvo će omogućiti vašim klijentima da znaju gde da idu da pronađu odgovore na njihova pitanja i gde da pošalju prijatelje kako bi dobili odličnu uslugu.
Sa vašim sajtom će više ljudi saznati za vas i vaš biznis, što će privući nove klijente u vaše poslovanje i olakšati komunikaciju sa klijentima koje već imate.
Uštedite vreme uz odgovore na često postavljana pitanja
Da li provodite vreme odgovarajući na ista pitanja koja postavljaju vaši klijenti?
Pomoću sajta možete objaviti odgovore na često postavljana pitanja, što će uštedeti vreme i vama i vašim klijentima. Linkove do ovih stranica možete poslati i email-om. Vaši klijenti će ceniti informacije koje im pružate, zato im pošaljite email sa preporukom da pročitaju odgovore na FAQ.
Sajt podiže svest o brendu
Prvi korak u svakoj prodaji je da kupca obavestite šta prodajete. U današnje vreme, sve više ljudi na Internetu traži informacije koje su im potrebne za donošenje odluka o kupovini.
Uključite zanimljive članke koji vašim potencijalnim kupcima govore o vašim uslugama. Kada vas pozovu, polovina prodaje je već obavljena – već ste ih zainteresovali. Uštedećete i vreme (i novac) jer su ljudi koji upućuju poziv zainteresovani da obave kupovinu, a ne samo neko ko zove da se informiše.
Ponudite promocije sa popustima, ponudama ili besplatnim uslugama
Promocije su odličan način za pridobijanje novih kupaca za mala preduzeća. Na vaš sajt možete dodati link „Pozovi prijatelja“, kako bi vaši postojeći klijenti (ili samo posetioci) mogli da pošalju vaš link prijatelju koji bi mogao biti zainteresovan za vaše usluge.
Ako želite više posla, a sigurni smo da želite, možete dodati popust ili bonus za nove i postojeće klijente. To će vaše poslovanje učiniti dopadljivijim, a ljudi koji dođu preko preporuke će verovatno postati vaši stalni klijenti.
Sajt omogućava da izgradite odnos sa vašim klijentima
Ljudi generalno vole da posluju sa ljudima koje „poznaju“. Izgradnjom čvrstih odnosa sa vašim postojećim klijentima na vašem sajtu, moći ćete vašim klijentima da pružite priliku da saznaju više o vašem poslu (a možda i vama) i da se sa vama osećaju ugodnije. Jednom kada se uspostavi odnos poverenja, vaši klijenti će želeti da posluju sa vama više nego sa nekim drugim, recimo firmama o kojima ne znaju ništa.
Slika ili profil vas ili vašeg partnera učiniće vas “stvarnijim” za vaše klijente i povećaće verovatnoću da će vas klijent kontaktirati i komunicirati sa vama. Postavite neke informativne video zapise i aktivirajte se na društvenim mrežama i podigli ste koncept vašeg biznisa na potpuno novi nivo.