Najtraženiji brendovi ženske garderobe dostupni u Srbiji

Sve je više popularnih svetskih brendova ženske garderobe koji su dostupni i u Srbiji. Zahvaljujući ponudi šoping centara, u Beogradu je najveći izbor takvih brendova. U pitanju su modne marke koje imaju prodavnice širom sveta i koje uspešno posluju u modnoj industriji godinama unazad.

Moglo bi se reći da je cena ovakve ženske garderobe pristupačna, jer se ne radi o „high end“ modi, nego o garderobi koja bi trebalo da bude dostupna svima, tzv. „uličnoj modi“. Ukoliko možete da pratite akcije i sniženja, kao i specijalne popuste u tržnim centrama, odeća najtraženijih brendova zaista može biti povoljna.

Kako se najveći šoping centar u Srbiji i na Balkanu, „BIG FASHION Vidikovac“ gradi, a otvaranje je planirano 2019. godine, može se očekivati da će još traženih modnih marki ponuditi srpskim kupcima svoje proizvode.

Do tada, informišite se o najtraženijim i najpopularnijim brendovima ženske garderobe u Srbiji i spremite se za šoping.

1. Zara – omiljeni brend trendseterki

Malo ko nije čuo za „Zaru“. Modele ovog brenda nose i najpoznatije svetske zvezde, modne blogerke i „influenserke“. Ženska garderoba ove marke nikad nije dosadna i jednolična, uvek je u korak sa najaktuelnijim trendovima i postoji veliki izbor garderobe, od „basic“ stvari, pa do onih ekstravagantnijih.

Prva „Zara“ prodavnica u Srbiji otvorena je u Novom Sadu 2006. godine, a ubrzo nakon toga i u Beogradu. Od tada je otvoreno još nekoliko prodavnica u Beogradu, mahom u tržnim centrima. „Zara“ ima odeljak ženske, muške i dečije garderobe, a u ponudi, sem garderobe, imaju i obuću, nakit i torbe.

Brend „Zara“ počeo je sa radom 1975. godine u Korunji. Amansio Ortega, osnivač „Zare“, najbogatiji je čovek u Španiji. U njegovom vlasništvu su i brendovi „Massimo Dutti“, „Pull & Bear“, „Stradivarius“ i „Bershka“ koji takođe posluju u Srbiji.

2. Mango – za žene koje vole klasiku

Mango“ su osnovala dva brata, Isak i Nahman Andic, 1984. godine u Barseloni. Neke od najpoznatijih žena u svetu mode, poput Kejt Mos i Mirande Ker, bile su zaštitna lica ovog modnog brenda.

„Mango“ odeća je namenjena modernoj, zaposlenoj ženi koja želi kvalitet i aktuelnost istovremeno, a sve to po povoljnim cenama. Iako možda njihova odeća nije toliko „trendi“ kao „Zarina“, ona odiše večnom klasikom, pa ćete u našim „Mango“ prodavnicama najlakše pronaći „basic“ šik stvari. Naravno, u ponudi imaju i malo „riskantnije“ stvari, kao i odeću za specijalne prilike.

U „Mango“ prodavnicama možete pronaći sve što vam treba – od garderobe, kupaćih kostima, pa do aksesoara. Od skoro je u Srbiji počela da se prodaje muška i dečija „Mango“ garderoba. Kako vreme ide, grade se sve veće prodavnice ovog brenda u Beogradu.

3. Bershka i Stradivarius – moda za tinejdžere

„Bershka“ i „Stradivarius“ slični su ne samo po tome što su deo iste kompanije (kojoj pripada i „Zara“) nego i po svojoj ciljnoj grupi. Naime, njihova garderoba namenjena je prvenstveno tinejdžerima. Ide u korak sa modnim trendovima koji se mahom najviše sviđaju mlađim devojkama i momcima.

„Bershka“ je nastala 1998. godine u Španiji, kao modna marka za mlade žene. U odeći, obući, nakitu i torbama ovog brenda vidljiv je uticaj kako modnih tako i muzičkih trendova, ali i tzv. „street arta“ i „ulične mode“.

„Stradivarius“ takođe neguje opušteni i kreativni stil. Brend je, kao i „Bershka“, nastao u Španiji 1994. godine.

4. H&M

„H&M“, odnosno „Hennes & Mauritz“, jedan je od najpoznatijih brendova garderobe. Ova multinacionalna kompanija osnovana je 1947. godine u Švedskoj. Evropska ekspanzija „H&M“ radnji desila se početkom 2000. godine, a procenjuje se da danas ima oko 500 prodavnica širom sveta.

Brend je poznat po saradnjama sa mnogim poznatim i uticajnim ličnostima, poput Karla Lagerfelda, Stele Makartni, modne kuće „Viktor & Rolf“, Madone, Roberta Kavalija, brenda „Džimi Ču“…

Zanimljiva je i „H&M Conscious“ linija, usmerena na zaštitu životne sredine i promovisanje recikliranja. Trude se da pokažu da i reciklirani otpad može da postane garderoba visokog kvaliteta i modernog izgleda. U skladu sa tim, u „H&M“ prodavnicama postoji akcija za sve kupce koji donesu staru odeću za recikliranje (ne mora da bude marke „H&M“). Naime, oni dobijaju 15% popusta na kupovinu koju obave.

Ova akcija postoji i u radnjama u Srbiji. „H&M“ je prva velika modna kompanija koja je pokrenula ovakvu globalnu akciju prikupljanja odeće i recikliranja.

5. Women’secret

Poslednja na listi zapravo je svetski poznata marka ženskog donjeg veša. Otkad je 1992. godine otvorena prva „Women’secret“ radnja u Španiji, nizali su se uspesi u ovoj kompaniji, a danas važi za vodeći povoljni brend ženskog donjeg veša.

U ponudi ovog brenda nalazi se i plažni program sa akcentom na kupaćim kostimima, ali i spavaćice, pidžame, neseseri, torbe i aksesoar. Njihovi proizvodi namenjeni su devojkama i ženama koje uvek žele da se osećaju lepo, udobno, ali i zavodljivo.

Imaju veliki izbor „basic“ donjeg veša koji je svakoj ženi neophodan. Takođe, „Women’secret“ prodavnica je pravo mesto ukoliko tražite nešto neobično, poput grudnjaka za svečane haljine sa velikim dekolteom, bez leđa ili bez bretela, i slično. Oni prave ženski veš za svaku priliku, bilo da je u pitanju svakodnevnica, odmaranje kod kuće ili neki posebni događaj za koji je potreban i poseban donji veš.

Ova lista pokazuje da su najtraženiji brendovi ženske garderobe itekako prisutni u Srbiji i da ih ima sve više. U tome, naravno, najviše uživaju pripadnice lepšeg pola koje konačno mogu da kupuju povoljne i moderne komade odeće svetski poznatih marki.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *