Zamena stakla ekrana Samsung Note 8, 9 i 10 telefona

Naprso ili polomljen ekran telefona definitivno je jedna od noćnih mora kod savremenog čoveka, budući da se toliko informacija nalazi na svakom mobilnom telefonu i bez njega je normalno funkcionisanje ne samo nezamislivo, već danas skoro nemoguće. Međutim, kada dođe do pada, staklo ekrana ili celokupan ekran često nastradaju. Posebno je to izraženo kod telefona čiji je ekran zaobljen, kao što je slučaj sa nekim modelima Samsung Note telefona. Međutim, i kod ovih modela, na primer Samsung Note 8, Note 9, Note 10 zamena stakla je moguća.

Ono šta možete da uradite kada kupite nov telefon, jeste da ga osigurate od pada najviše što možete, a to ćete postići isključivo kupovinom zaštitne maske i zaštitne folije za ekran, posebno zaštitnog stakla koje najbolje čuva sam ekran od pucanja prilikom pada. A kada do lomljenja ipak dođe, onda je potrebno da uzmete telefon polako, uvijete ga u neku maramicu ili zalepite malo selotejp trakom, te da nađete pouzdan mobilni servis koji će izvršiti popravku.

Pronađite pouzdan mobilni servis

Zašto je ovo važno? Na prvom mestu, važno je da serviseri budu obučeni da vam otkriju problem, da li je potrebno menjati staklo ili celokupan ekran. Nekad se dešava da serviseri namerno kažu da je ceo ekran oštećen, samo da bi naplatili skuplje popravku ili vas naveli da kod njih kupite nov telefon, jer je zamena ekrana prilično skupa. Zbog toga, kao i zbog kvalitetne popravke, bitno je da mobilni servis bude profesionalan i pouzdan.

Dijagnostikovanje

Zamena stakla ekrana Samsung mobilnog telefona moguća je samo kada telefon radi, tj. kada ekran radi, reaguje na vaše komande i kada je tač sasvim u redu. Ukoliko komande ne možete u potpunosti da izvedete, odnosno, ekran ne reaguje sasvim na vaš dodir i ako se jave neke crne mrlje, fleke, tačkice, onda je najverovatnije oštećenje baš dubinsko i sve mora da se promeni. Nakon otkrivanja samog problema, svoj telefon možete ostaviti na popravci. Zamena stakla ekrana većine modela Samsung mobilnog telefona traje oko jedan dan, što znači da će kod većine servisera morati telefon da se ostavi danas i po njega dođe sutra.

Ono šta možete uraditi jeste da pre samog odlaska kontaktirate određeni servis, kako biste videli da li imaju vremena da urade popravku vašeg telefona u nekom određenom roku ili da zakažete svoj termin, budući da danas sve veći broj mobilnih servisa nudi i tu opciju, jer tako znate tačno kada ćete imati svoj telefon natrag. Sama cena zamene stakla zavisi od brojnih faktora, što bi trebalo u servisu takođe da vam se objasni, kao i da vam se da određena garancija na urađenu popravku. U većini servisa, ako uzmemo prosečno trajanje garancije, ona je oko 90 dana, što je ujedno neki potreban period da uvidite da li je staklo ekrana koje vam je stavljeno kvalitetno i original, a ne deo koji je preuzet sa oštećenjima nevidljivim sa drugog telefona ili nekog lošeg proizvođača koji radi kopije, a to je ujedno jedan od najvažnijih razloga zašto je potrebno naći siguran servis.

Comments

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *