Štampane majice kao efikasno sredstvo marketinga

Iako je, usled vrtoglavog razvoja tehnologije i internet poslovanja, digitalni marketing danas dominantan, neki oblici tradicionalnog oglašavanja i dalje su veoma efikasni za bilo koji biznis. Štampane majice i drugi odevni predmeti jedan su od najefikasnijih oblika tradicionalnog marketinga i mogu biti od velike koristi u jačanju svesti potrošača o vašem brendu.

Izrada štampanog reklamnog materijala danas je lako dostupna i jeftinija nego ikada pre, pa je pravo vreme da ovaj vid marketinga uključite u strategiju oglašavanja, bilo da ste već dugo u poslu ili da ste tek pokrenuli svoju firmu.

U štampani materijal spadaju mnoga marketinška sredstva, od brošura i kalendara pa do majica, dukserica, radnih uniformi i drugih tekstilnih predmeta. U ovom tekstu govorićemo o štampanim majicama – o tome koliko štampanje logotipa firme na majicama i izrada reklamnih poruka na njima mogu doprineti vašim marketinškim naporima.

Štampane majice – jeftine, efikasne i raznovrsne

Već nekoliko decenija unazad, majice sa štampom su veoma popularan način oglašavanja i promovisanja poslovanja. Pre svega, to je zato što za relativno mali budžet dobijate ubojito marketniško oružje.

Izrada štampanih majica je jednostavna i jeftina, i sve što vam je potrebno jeste da osmislite pravi dizajn i pravu reklamnu poruku koju hoćete na ovaj način da prenesete kupcima.  Ako želite da vaša reklamna poruka ima efekta, ona treba da bude takva da ostavlja snažan prvi utisak na svakog ko je pročita. Ali ne brinite, osmisliti kreativnu ideju koja će se naći na majci ne mora da bude teško kao što vam se možda čini – to jednostavno može da bude logo vaše firme ili neka kratka reklamna poruka.

Mogućnosti su zaista raznovrsne, a čak iako vam nedostaje kreativnosti, dizajniranje možete prepustiti profesionalcima koji će, u zavisnosti od toga šta želite postići ovakvom kampanjom, lako pronaći pravo dizajnersko rešenje.

Isplativost

Zahvaljujući savremenoj tehnologiji štampanje muških i ženskih majci je danas prilično jeftino. Odeća, posebno majice, su jako zahvalne za štampanje jer praktično nema ograničenja kada su u pitanju boje koje možete koristiti, a štampanje na materijalu različitih boja ostavlja puno prostora za dizajnere.

Ova činjenca može biti veoma značajna pre svega za male biznise u razvoju – ako ste ograničeni budžetom a tragate za efikasnim načinom oglašavanja koji će dati dobre i brze rezultate, štampane majice mogu da budu savršeno rešenje.

Raznovrsnost

Majica je odevni komad koji možete posmatrati kao prazno platno sa velikom mogućnošću za personalizaciju i prillagođavanje ciljanoj grupi ili pojedincu. Možete je dizajnirati kako god vi želite – možete postaviti mali logo vaše firme u gornjem uglu, ali i veliki logo po sredini majice ili na poleđini, možete odštampati neku zabavnu ilustraciju, neki natpis ili jasnu marketinšku poruku. Praktično, ograničenje ne postoji, pa nije čudo što grafički dizajneri smatraju da je rad sa štampanim majicama kreativan i zabavan.

Uniforme za zaposlene

Šta može biti bolje od toga da vaši zaposleni izgledaju kao tim? Štampane majice ili uniforme su jeftine i udobne, a osim toga što će se zaposleni u njima osećati prijatno, one imaju i mnoštvo drugh prednosti:

  • stvaraju jak i prepoznatljiv imidž brenda,
  • omogućavaju vam besplatnu reklamu,
  • štede novac vaših zaposlenih koji bi morali da troše na garderobu za posao;
  • jačaju timski duh,
  • olakšavaju identifikaciju zaposlenih;
  • jačaju osećaj odgovornosti kod zaposlenih.

Dugotrajne su

Većina marketinških kampanja traje relativno kratko, bilo da je u pitanju tradicionalno oglašavanje poput oglasa na televiziji i u štampi, ili oglašavanje na internetu. Sa druge strane, štampane majice imaju dug vek trajanja i predstavljaju dugoročno sredstvo oglašavanja.

To znači da su one savršene kako bi se produžila svest potrošača o robnoj marki čak i nakon što se vaša marketinška kampanja završi.  Zato je veoma važno da majice sa vašim logotipom ili reklamnom porukom  budu dizajnirane tako da se mogu nositi  i nakon događaja za koje su prvobitno bile namenjene.

Svi znaju da ih koriste

Ovo je možda i najvažnija stvar kada govorimo o štapanim majicama. Oglašivači već znaju šta su majice i svesni su kako reklama na njima može biti efikasna, za razliku od digitalnog marketinga, gde je nužno pratiti trendove i ići u korak sa vrtoglavim razvojem tehnologije. Osim toga, sve što ljudi kojima ste planirali da poklonite majicu treba unapred da znaju jeste koju veličini nose.

Promocija biznisa u pokretu – štampana majica kao pokretna reklama

Reklama koja se kreće. Zvuči idealno, zar ne? Bilo da ih delite na poklon svojim saradnicima i vernim kupcima, ili ih dajete vašem osoblju kao uniforme – gde god da se ljudi pojave u majici sa vašim logotipom, oni u stvari na taj način šire svest o vašem brendu.

Uvek u trendu

Majice su nesumnjivo jedan od najomiljenijih odevnih predmeta i uvek su u trendu. Vole da ih nose mladi i stari, muškarci i žene. Iako su se majice prvobitno nosile kao donji veš, tokom 1960-tih i 1970-tih godina, na njima počinju da se štampaju logotipi poznatih svetskih brendva kao što su, na primer Coca Cola i Disney studio. Tako su majice ušle u svet marketinga.

Mnoge kompanije koje se bave proizvodnjom odeće su tokom 90-tih godina počele da koriste svoje logotipe na majicama kako bi od njih napravile brend, kao što je to na primer uradila kompanija Ralph Lauren. Od tada, majice – posebno brendirane – postaju sve popularnije, a njihova popularnost ni danas ne jenjava.

Jačaju poverenje u robnu marku

Možda zvuči neverovatno, ali prema jednom istraživanju sprovedenom u SAD, čak 85% potrošača se slaže da kvalitet štampe pokazuje kakav je kvalitet usluga koje pruža firma čiji logo ili reklama stoje na štampanoj majici. Dakle, bez obzira da li poklanjate majice ili ih prodajete, veoma je važno da one budu profesionalno dizajnirane i  da štampa na njima bude što je moguće kvalitetnija.

Jednom kada kupac dobije majicu odgovarajuće veličine, njegovo poverenje u vaš brend će zavisiti od utiska koji stekne o kvalitetu štampe i samom materijalu od kog je majica sašivena. Ako je majica kvalitetna, a reklama na njoj lepo dizajnirana, interesantna i lako se pamti, velika je verovatnoća da će kupac i u budućnosti biti zainteresovan za vaše proizvode.

Lako prepoznatljiv brend

Obavezno se potrudite da na nekom velikom sajmu ili drugom važnom događaju na kome predstavljate svoje poslovanje vaš tim bude u brendiranim majicama sa logotipom vaše kompanije.Osim što će to dati elegantan i sjajan izgled koji se uklapa u vaš izložbeni štand, prolaznici će takođe znati kome da se obrate za bilo kakva pitanja koja se tiču vaše kompanije.

Majice mogu povećati vaše prihode

Ako ste već  odlučili da dizajnirate ili štampate svoje  reklamne majice, zašto ne biste razmislili o tome da počnete i da ih prodajete? To može biti odličan način da ostvarite dodatne prihode. Baš kao što Ralph Lauren brendirana odeća  sa logotipom postaje sve popularnija.

Da zaključimo, štampane majice su siguran i efikasan način da unapredite vašu marketinšku strategiju i vaše poslovanje, pa ako ih još uvek ne koristite u marketinške svrhe, prvo je vreme da donesete odluku o tome i da počnete sa dizajniranjem sopstvenih štampanih majici. Vrlo brzo bićete iznenađeni učinkom koji ovakva kampanja može osigurati.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *