Budite drugačiji od konkurencije

Nije nepoznat podatak mnogim poslovnim ljudima da ukoliko žele da uspeju u poslu kojim se bave, trebalo bi da se izdvoje u odnosu na konkurentske kompanije. U većini slučajeva, ipak to baš i nije tako naročito jednostavno, kao što se možda čini.

Neko će se odlučiti za opciju da kvalitetom svog poslovnog procesa ide ispred konkurencije, a neko će opet biti fokusiran na reklamni materijal i na njegovo poklanjanje klijentima. Naravno da ima i onih kompanija, kojima su poslovni pokloni izuzetno važni, te čiji nadležni smatraju da se upravo na takav način izdvajaju u odnosu na konkurentsku kompaniju.

Ipak ne može se reći da postoji čarobni štapić ili formula za uspeh, ali je sasvim sigurno da je vrlo važno voditi računa kako o zaposlenima i klijentima, tako isto i o poslovnim partnerima. Podrazumeva se da će nadležni u okviru svake kompanije doneti odluku o tome kako će se odužiti vernim klijentima, odnosno korisnicima neke usluge ili kupcima proizvoda, a na koji način će se odužiti poslovnim partnerima za uspešnu saradnju. Svakako bi trebalo da imaju na umu i to da upravo na taj način oni uspevaju da se razlikuju od konkurencije.

Vodite računa o svakom klijentu

Mora se priznati da većina uspešnih kompanija to jeste zato što obraća pažnju na apsolutno svakog klijenta, kako na onoga koji se smatra stalnim i sigurnim, tako i na onoga koji je tek nedavno počeo da koristi određeni proizvod ili uslugu. Upravo mnogi stručnjaci iz oblasti marketinga smatraju da tu reklamni materijal igra ključnu ulogu, jer na taj način, pored ostalog sama kompanija pokazuje da brine o svakom klijent. 

Naravno da u zavisnosti od budžeta, konkretna firma može izrađivati na primer hemijske olovke ili upaljače sa svojim logom, ali i neke zanimljivije poklone.

Na svu sreću, reklamni materijal koji je dostupan na tržištu je vrlo šarolik, tako da će bez sumnje nadležni u okviru svake kompanije imati dosta toga na raspolaganju. 

Ne treba svakako preterivati ni u tome, već jednostavno reklamni materijal treba da služi da se svi klijenti na taj način uvere u to da određena kompanija vodi računa i o njihovim potrebama, te da nastoji makar tako da im se oduži za lojalnost.

Ne zaboravite na poslovne partnere 

Međutim, klijenti su samo jedan aspekt poslovanja, a osim reklamnog materijala, bitno je i da u marketinške aktivnosti budu uvršteni i poslovni pokloni. 

Podrazumeva se da ni tu ne treba preterivati, te da je poželjno poštovati u potpunosti pravila poslovnog bontona. A to znači da ne bi trebalo poklanjati poslovnim partnerima nešto što će ih učiniti da se ne osećaju prijatno. 

U tom smislu su poslovni pokloni vrlo bitni za budući poslovni odnos i igraju značajnu ulogu u pogledu budućeg odnosa, tako da njihovom odabiru treba posvetiti posebnu pažnju. 

Potpuno isto kao i kada je u pitanju reklamni materijal, tako postoje i mnogobrojni poslovni pokloni na tržištu. Određene firme nude mogućnost da klijent sam kreira poslovni poklon i da na taj način uspe da se maksimalno izdvoji od konkurencije. 

Bez obzira kakvi da su poslovni pokloni u pitanju, odnosno reklamni materijal, najvažnije je imati na umu da se na taj način poslovanje jedne kompanije podiže na viši nivo, kada je kvalitet u pitanju.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *