Mobilni promotivni materijali komuniciraju i onda kada svi ćute: Kako da publika uoči poruku?

Marketing je složen mehanizam koji ima za cilj da svojim kanalima približi kupce i prodavce i prenese informacije o robi i usluzi koja je objekat promovisanja. Reč je o složenom sistemu koji koristi brojne sisteme i načine da direktno ili indirektno utiče na ljude, usadi im svest o postojanju i utiče na njihove odluke o kasnijoj komunikaciji sa firmom.
Sve se može iskoristiti u marketingu, svaki element mora da ima više uloga i da utiče svojom dimenzijom, mestom postavljanja, sadržajem i čitavim konceptom pa da široke mase imaju mogućnost da dobiju neke informacije.
Reklame su samo deo marketing procesa i imaju svoje prednosti, ali i ograničenja. Jednu dobro osmišljenu prezentaciju mora da prati i direktan kontakt sa publikom, što je idealno mesto za roll up banere i backwall sisteme kao podršku i proširenje promocije.
Ovo je vid promocije koji nikada ne zastareva, podrška postojećim organizovanim aktivnostima ili jedini vid promotivnih radnji koji i ako ne govori, prenosi važnu poruku.
Saznajte šta su to blackwall panoi, a šta baneri, kakvu poruku prenose i kakva im je uloga u promotivnim svrhama… nastavite sa čitanjem teksta i pronađite detaljnije informacije o ovoj važnoj temi.
Šta su to roll up baneri?
Roll up baneri su jedan od odličnih načina promocije i mogu se koristiti na svim mestima kao vid oglašavanja i neverbalne komunikacije sa kupcima.
Reč je o panou koji ima dimenzije, od užih od 1mx2m, pa do velikih koji su i široki 2m koliko su i visoki. Konstrukcija je mobilna, lako se postavlja i još lakše sklanja. Sastavljena je od stalka koji na svom vrhu ima roll up mehanizam pa se pri montaži baner spušta na dole i tako prikazuje reklamu, a kada se podigne namotavanjem reklama je jednostavno sklonjena.
Cela konstrukcija je laka, lako se prenosi i zauzima vrlo malo mesta. Praktično je reč o vrsti štampanog platna koji ima svoju konstrukciju i drži ga za efikasnu reklamu.
Upravo zbog toga se roll up baneri nalaze na ulazu u kompanije, tokom promocija, seminara, važnih govora…i umesto da imate velike štampane reklame koje se komplikovano postavljaju na zidove i zatežu. Na ovaj način se roll up baner jednostavno spušta iz mehanizma i ostaje u svom položaju dok nije vreme da se pomeri.
Štampa velikog formata osigurava da se uoči svaki detalj i boja, a tekst i slika budu jasan i veran prikaz svih informacija. Na njim se štampaju informacije o novim proizvodima, uslugama, ali i samoj firmi. Koriste se interesantne boje i veliki formati tako da se tekst i slika razumeju i sa veće udaljenosti.
Vrlo često se roll up baneri koriste u grupi gde svaki ima neku ulogu i informaciju koju prenosi prolaznicima. Zato je i odličan i kao samostalni promo materijal, ali i kao vrsta promocije koja je podrška direktnoj komunikaciji pa se koriste u kombinaciji sa štandovima, promotivnim skupovima, poslovnim okupljanjima….zato što je uvek pravo vreme za marketing metode.
Po čemu se razlikuje backwall paravan?
Backwall paravan ili Black Board je još jedna vrsta mobilnih promotivnih materijala, ali u odnosu na Roll up, imaju i neke osobine koje ih izdvajaju.
Svi smo videli backwall paravan, a često se i slikali ispred njega. Reč je o velikom mobilnom panou na kojem je štampom izdvojena slika, detalji, informacije i služi upravo kao „promotivni zid“ koji će da stoji iza govornika i da pruža više informacija.
Često se koristi za isticanje različitih logo oznaka, firmi, ali i pojedinačno informisanje o proizvodu, usluzi ili čitavoj firmi. Ima sličnu ulogu kao i baner, ali je veći i drugačije se montira.
Naime, backwall paravan ima težu i veću konstrukciju koja može da teži i preko 20kg, ali se jednostavno montira, a pano postavlja. I platno može biti izrađeno od jednog ili više polja tako da ukupne dimenzije budu zaista velike.
Osim njihovih dimenzija, popularni su jer mogu da imaju zakrivljenu konstrukciju što im daje još jednu osobinu za jedinstvenu promociju. Takođe, u promotivne svrhe se uključuju i reflektori i posebna rasveta pa se backwall paravan ističe i privlači pažnju na jedinstven način.
Viđali smo ga na intervjuima nakon fudbalskih utakmica, tokom promocije iza govornika, kao reklamni pano za slikanje koji će biti i maštovita pozadina i informativni element…uvek i svuda su dobrodošli i čine zanimljiv način dekoracije.
Da li koristiti jednu ili drugu metodu za promovisanje?
Za kvalitetnu promociju i potpuniji marketing najčešće se koriste obe metode istovremeno samo je važno osmisliti koncept i uklopiti ga tako da svaki element nadopunjava onaj drugi.
Roll up baneri se postavljaju na ulaz, duž prolaza i u uglove sala za promociju. Iako su na takvim mestima biće zapaženi štampom i bojama koje nose pa će privlačiti pažnju i zainteresovati sve prisutne da pomnije prouče detalje i podatke na njima.
Backwall pano sa druge strane zauzima centralni deo na zidu u nekom prostoru i treba da bude uočljiv za sve one koji tuda prolaze jer ima važne informacije od poda do plafona i treba ih videti.
Ako se oba modela kombinuju trebalo bi ih uklopiti da pričaju priču skladno i nadopunjuju se. U tom smislu Black Board može da nosi ime brenda, proizvoda ili njegovu sliku, a baneri da imaju konkretnije podatke o pojedinim vrstama i da u tom smislu stoje sa strane panoa i tako pomažu gledaocu da dobije sve informacije o firmi, usluzi, kontaktu, zadovoljnim klijentima i njihovim iskustvima.
Na taj način se ulaže u prave promotivne kanale jer će oni doneti veće interesovanje ljudi i potencijalno širenje biznisa.
Savršeno je i to što ovaj vid reklamiranja traje i može se koristiti iznova i iznova pa će se višestruko isplatiti za promotivne svrhe na više mesta. Lako se postavlja i sklapa i posao oko promocije je komplet gotov, a firma može da se fokusira na neke druge stvari.
Pozovite štampariju koja se bavi izradom promotivnog materijala, dajte im dizajn i konsultujte se oko konačnog izgleda i dobićete odlično sredstvo za komunikaciju sa kupcima, spremno za 10 minuta, dekorativno i praktično na svakom mestu, u svako vreme.