Nekoliko bitnih koraka za savršenu organizaciju korporativnih događaja

Planiranje nekog poslovnog događaja može biti lak i kreativan zadatak ako razumete šta treba da uradite kako bi sve proteklo u najboljem redu.  Ako se sve unapred odredi i isplanira, proces postaje mnogo jednostavniji i svakako tada možete biti opušteniji.

Ceo proces podrazumeva vašu dobru organizovanost, kreativnost, i ovo je idealna prilika da budete inovativni. Budžet koji imate na raspolaganju treba da pokrije sve troškove, i ako je on ograničen tu na scenu stupa sposobnost upravljanja finansijskim sredstvima.

Vaš događaj mora da izazove uzbuđenje kod zvanica koje će mu prisustvovali, i kako bi samo dešavanje svima ostalo u dobrom i lepom sećanju. Svaka ozbiljna kompanija nastoji da nekoliko puta godišnje napravi neko dešavanje, i u njih je zaista potrebno uložiti dosta rada i truda, pa i novca, kako bi sve prošlo bez nekih nedostataka. Benefiti po samu kompaniju nakon dobro organizovanih proslava i dešavanja, su mnogostruki, i to uspešne kompanije znaju. To su veoma moćni alati uz pomoć kojih kompanija ostvaruje kontakte sa novim ljudima, i na taj način razvija svoje poslovanje.

Detaljno planiranje je prvi korak kada je u pitanju organizacija korporativnih događaja

Prilikom organizacije korporativnih dogadjaja,cilj događaja mora biti postavljen pre otpočinjanja osmišljavanja samog koncepta. Cilj neka bude vremenski određen i merljiv, jer ćemo na taj način znati da li je on na kraju ostvaren ili ne. Sam cilj će vam pomoći oko ostalih detalja, a to su zvanice, mesto na kom će se sve održati, muzika, ketering i ostalo. Treba misliti i na očekivanja ljudi koji će doći, i o tome kako će oni da odu kući oduševljeni. Budžet je stavka koja određuje mnoge stvari, jer morate u njega uklopiti svaki trošak koji će se desiti pre i za vreme događaja. Ako niste vični u planiranju, angažujte agencije koje se time bave. Uvek ostavite deo budžeta za neke nepredviđene troškove koji se mogu pojaviti.

Lista gostiju i pozivnice moraju biti detaljno određeni i isplanirani na vreme. Zatim sledi odabir lokacije na kojoj će se sve dešavati. Ona opet zavisi od cilja samog dešavanja, ali i od raspoloživih finansijskih sredstava. Potrudite se da to bude mesto sa dovoljno parking mesta za sve goste, kako ne bi došlo do problema i nerviranja na samom početku. Nikada ne planirajte proslavu ili događaj u vreme praznika ili nekih značajnijih datuma, osim ako čitava proslava nije povezana sa tim datumom. Ketering je veoma bitna stvar, jer sa hranom treba biti obazriv. Birajte proverene i kvalitetne firme koje se bave keteringom, i kod kojih je hrana sveža i ukusna.

Tok dešavanja koji prati svoju svrhu

Muzički program i dobar bend su sjajna ideja koja može korporativnu zabavu dovesti do dobre atmosfere, i uz koju će se vaše zvanice opustiti. Takođe, možete pozvati neku osobu sa reputacijom, koja će održati govor i koja će doprineti da proslava bude upamćena. To može biti neka poznata ličnost ili ličnost iz kompanije koju svi cene i koja je postigla odlične rezultate u poslu. Možete uz pomoć video bima predstaviti sve zanimljivosti iz vaše kompanije, a to mogu biti novi proizvodi ili usluge, nova postrojenja ili sam ambijent u firmi. 

Sitnice koje nikako ne smete da zaboravite

Ako sami planirate i organizujete korporativnu proslavu, morate biti svesni da ne možete sve postići bukvalno sami. Angažujte volontere ili ljude koji rade u ljudskim resursima, kako bi vam pomogli da sve protekne savršeno. Ključ je u delegiranju poslova. Zadužite osobu koja će dočekivati zvanice, i koja će ih uputiti na mesto koje je namenjeno njima. Neka to bude osoba koja će znati da prepozna zvanice i obrati im se lično. Takođe, poslovne partnere i „ bitnije “ goste smestite u centralni deo prostora, i oni će to znati da cene. 

Prilikom pozivanja gostiju raspitajte se da neko od njih nema nekih zahteva u vezi sa hranom, ili da neko nije na nekom posebnom režimu ishrane. Potrudite se da ispoštujete svakog i da obezbedite više menija koji će biti dostupni svakom gostu. Čak i ako iskrsne neki problem, potrudite se da to ostali ne primete, imajte uvek neku alternativu u rukavu. Poželjno je i da obezbedite male znake pažnje za svakog gosta, i da im se zahvalite što su našli vremena da dođu na vaš korporativni događaj i što su vas ispoštovali. Organizacija korporativnih događaja po prvi put verovatno je stresna i opterećujuća, ali svaki sledeći put ćete znati šta je sve potrebno, i da li ima nešto što želite da ispravite nakon prethodnog dešavanja.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *